måndag 1 juni 2015

Så blev det äntligen dagen för löpningen...




Bilder lånade från Google

Idag taggar jag Vårruset i Luleå med fyra av min kollegor... Just nu har himlen öppnat sej här hemma men jag hoppas att kusten bjuder på bättre väder... 

Att springa detta lopp är en milstolpe i mitt nya bättre liv.

För ca ett å ett halvt år sedan vaknade jag upp på IVA efter att min livmoder spruckit och vi förlorat våran lilla tjej, där och då bestämde jag mej för att LEVA!! Vägen till det liv jag lever idag, med Vikt Väktarna och träning, har vissa dagar varit en kamp. Jag har varit ledsen, arg, besviken, ångestfylld, smärtfylld och framför allt hungrig men jag mår tusen gånger bättre... Jag har till och med rensat ut medicinskåpet, lämnat tillbaka flera olika smärtpreparat som numera inte används.

Idag är en dag jag kommer att minnas lääänge!!

*

Psst!! Tack Gunilla, Maria, Emma och Kicki för att ni hänger med på mitt upptåg!! Kram på er*  

Inga kommentarer: